štvrtok 1. novembra 2012

BB krem je out, nastupuje CC krem?

Cauko kakauko :-)
mala som pre vas na dnes nachystane nejake to pokusne licenie  ale bohuzial moj momentalny zdravotny stav mi to nedovoluje. Vcera som bola pri svojej pani doktorke ktora mi na vecernu zimnicu, horucku 37.9, asi 5 dnovu bolest krizov (ktora sa pri zimnici stupnovala), bolest hlavy, ranne odpadnutie, zvracanie a pretrvavajucu bolest zaludka pri kazdom pohybe predpisala Panadol a vitaminy C-cko+ zinok. A vypisala mi papiere aby som sa objednala na neurologiu a ocne. Rozmyslam, ze dneska koli tej bolesti hlavy a zaludka uz radsej pojdem na pohotovost a budem pevne dufat, ze mi urobia aspon rontgen a skontroluju mi ten zaludok pretoze ona mi ho ani nepozrela ako to oni zvyknu ruky chytat a pytat sa ci to boli. Jednoducho nemam slov!!!!!

Takze som sa vam v skratke vyrozpravala ale vratim sa k tomu co je spomenute v mojom nadpise. Na internete som sa najnovsie docitala, ze buduci rok (niekde uz aj teraz) nahradzaju BB kremy, ktore maju velku uspesnost, CC kremy. Skratka CC pochadza z anglictiny a je to color corrective alebo color controll, v preklade to znamena farbu korigujuci. Oproti BB kremu ma mat lepsiu hydrataciu a kryciu schopnost, tazke by mal prekryt aj cervene flaky a vyrazky. Takze tento vyrobok hydratuje, nahradza podklavou bazu, a kryje ako make-up, zaroven chrani aj pred UV ziarenim. A kedze su stale lahcie ako make-up (pretoze by nemali obsahovat olejove zlozky) mali by byt vhodne aj na aknoznu plet.



Kedze su ale CC kremy zatial dostupne len v Amerike a dalekom vychode, musime si na ne pockat alebo risknut nakup zo zahranicnych internetovych stranok  kde ich ponukaju.

Najblizsie vam uz dufam prinesiem clanok o mojom liceni na ktore by som rada pouzila tiene Barry M ktore mi vcera prisli postou na testovanie a uz teraz mam z nich velku radost :-)

A chcem sa vam naozaj velmi ospravedlnit za tu moju diakritiku. Ved viete, laptop z anglicka a ja ta taky "technik" si to nejak neviem prestavit.

Vasa Ann :-D

3 komentáre:

  1. Sranda , ešte som o CC nepočula :) A hlavne skoré uzdravenie !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tiez prvy krat a preto som sa rozhodla o tom napisat :-) A dakujem aj za prianie. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tu je link kde si môžeš stiahnúť slovenskú klávesnicu http://aboq.org/klavesnica.htm
    Treba si zvyknúť na to usporiadanie písmen. :)
    http://expressionofb.blogspot.ca/

    OdpovedaťOdstrániť