piatok 16. novembra 2012

Co som zozbierala...

Ahojte baby,
dneska som sem uz prispela jednym clankom o liceni na svadbu teraz vam napisem co som si za poslednych par dni kupila alebo dostala do daru :-).

Tu su fotky a popis k vyrobkom :
Dove Go Fresh- gulickovy antiperspirant ktorý obsahuje vytazky z uhorky a zeleného čaju, prijemne vonia a ma vydrzat 48 hodín, na veciach ho citit dlho ale na tele nie, ma 50ml a cena v kauflande bola cca 2,50e
Balea Soft & Pearls- deospray ktory priznam sa ze neviem co obsahuje lebo nemcina je pre mna spanielska dedina a iny jazyk uvedeni na obale neni ale ma krasnu vonu, tiez ma vydrzat 48 hodin ale skorej je to zase len na tom obleceni, ma 200ml, kupovany v Dm drogerii a cena je cca 1euro
Balea Haarspray- lak na vlasy pre ultra silne spevnenie, co myslm, ze aj plati, pretoze ak poznate a pouzivate laky na vlasy viete ze ich sila je cislovana a toto konkretne je 4-ka :-) vydrz ma 24 hodin, kupovany bol v Dm drogerii cena bola asi 0,70 centov a je to 100ml balenie vhodne do kabelky
Essence no limits- objemova vodeodolna maskara ktora ma ale na moj vkus kefku s malymi stetinkami takze mi nevytvara taky objem a nepredlzi mi ich tak ako om zvyknuta, inak je fajn a cenu si nepametam ale kupovana je v Dm drogerii
Rimmel London 60 seconds- tento lak sa priznam som si nekupila v drogerii ani nikde inde ale bol prilozeny k casopisu Elle, je to odtien 260 funtime fuchsia, je to 60 sekundovy lak s velkou stetinkou ktory je fakt super
Sangya nail polish remover- je to odlakovac olejovej konzistencie s vitaminom E, olej je napusteny do tenuckych papierikov velkosti vatoveho tomponu na odlicovanie, tento sposob som este nevidela ale paci sa mi to pretoze ma pomarancovu vonu, papierikov je tam 38 kusov (jeden kus staci na odlakovanie 2-3 nechtov) a cena bola 0,50 centov v bizuterii  Kaufland Banska B.
Barry M effect powder- oba praskove tiene ktore mi bohuzial dobre neodfotilo telefonom, su to odtiene dd32 a dd66, su to pigmentove ocne tiene ktore uplne skvele drzia, mala som sice moznost vyuzit zatial len cierny ale nemala som s nim ziadny problem, dostnete ich kupit na www.barrym.sk a ich cena je 6 eur

 toto som "dostala" :-)

Curaprox- je to kefka na zuby z decembroveho cisla casopisu Emma, kefka bola ako darcek bud v modrej alebo zelenej farbe, ja som si vybrala tuto, neviem jej povodnu cenu ale myslim ze to bola vyhodna kupa casopisu (2,40euro), na druhy den mi ju dokonca odporucila aj moja zubarka koli zapalenym dasnam a rpizvukovala mi jej presne cislo- 5460 ultra soft, tesim sa na jej odskusanie
Nivea Volume sensation- sampon a kondicioner, su to vzorky tiez z casopisu Emma,je to novinka ktora slubuje objem a obsahuje vytazky z bambusu a tekuty keratin, je vhodny pre jemne a splihnute (neviem ake su to) vlasy
Bioderma Matricium- vzorky ktore su k dostaniu na stranke matriciane.sk po zaregistrovani sa a zaroven sa zapajate aj do sutaze o nejake dalsie ceny od tejto kozmetiky, ja som sa zaregistrovala preto, ze mam skusennost s tou kozmetikou a je velmi kvalitna, balicek obsahuje pletovu vodu Sensibio H2O (10ml), krem 35+ Matriciane Riders (2ml), krem 45+ Matriciane Fermete (2ml) a Matriciane Serum pre vsetky vekove kategorie (2ml), balicek este obsahuje karticku zakaznika ktora palti od 1.10.2012 do 1.10.2013 a s ktorou mate moznost pocas tohoto danneho roka po zakupeni 6 vyrobkou znacky Bioderma ziskat 7 vyrobok tejto znacky zadarmo, ja sobone to asi aj vyuzijem :-)
Loreal Lumi Magique- vozrka make-upu z casopisu, odtien N4 pure beige
Maybelline Affinitone- vzorka make-upu tiez za casopisu ale tento make-up neni novinka pokial sledujete vyrobky Maybelline, pouzivala som ho uz pred nejakymi 3 rokmi a myslim si ze splnal ulohu make-upu aj ked na moj vkus je riedky, inak ma fakt dobre krytie, vzorka je v odtieni 24 Golden Beige a myslim ze ju urcite vyuzijem
Max Factor Face Finity (all day flawless)- tejto vzorke som sa asi potesila uplne najviac, nemam vo zvyku si kupovat rozne make-upi roznych znaciek a testovat ich, radsej vyskusam alebo si zozeniem vzorku nez si kupim plne balenie aby som zistila ci s nim budem spokojna, no ale preco som sa tejto vzorke najviac potesila (naschval som si ju nehala aj nakoniec)?? Najviac milujem make-upi, pudre a spirali znacky Max Factor, su neskutocne kvalitne a skvele kryju. Pouzivam uz asi 3 roky stale Lasting Performance (menim odtiene podla rocneho obdobia a opalenia) a som s nim neskutocne spokojna, ma uzastne dlhu trvacnost ako v tube ked je zavrety tak aj po naneseni na plet, skvele kryje a nenehava ani ziadne flaky ani nic podobne, pouzivam k nemu aj puder a spolu maju dlhu trvacnost, najspokojnejsia so spiralou ktorou som kedy bola je tiez ich znacky a konkretne 2000 Calorie, mala som moznost vyskusat aj Pan Stick co je tuhy make-up a korektor v pere Master touch, ciernu ceruzku na oci a miniaturu lesku Vibrant Curve Effect. Tieto vyrobky od tejto znacky su jednoducho BOMBASTICKEEEEEE!!! Samozrejme ale sto ludi, sto chuti...Ja si ich ale nedam za svet aj ked sice treba do nich investovat ale maju dlhu trvacnost cize sa to, myslim si, oplati.

Ak mate s tymti vyrobkami vlastnu skusennost budem rada ked mi to napisete do komentarov pod clankom a budem zaroven aj rada ked si kliknete aj na moju stranku na FB alebo na moje konto na Twittri.
FB: http://www.facebook.com/AnnBeautyLifestyle?ref=hl
Twitter: https://twitter.com/ankamukova

Ann :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára