piatok 16. novembra 2012

Líčenie na svadbu

Vopred sa ospravedlňujem, že som neurobila tento príspevok už včera ako som písala ale nevyšiel mi čas a niečo mi do toho náhle prišlo. Takže už sa vám idem venovať a písať :-)
Takže išlo o večerné líčenie ktoré už raz bolo príspevku pod názvom Skúška. Terajšie líčenie ktoré som robila bolo v podstate rovnaké až na to, že muselo byť robené omnoho rýchlejšie kôli časovému sklzu ktorý som mala. Bolo to líčenie k týmto šatám (ktoré mimochodom boli fakt úchvatné) :

A aby som nezdržiavala takt tu sú fotky líčenia mojej kamarátky k šatám:

 táto fotka je fotená s bleskom a tu vidno, že som docielila aj to, čo som chcela....aby sa to trblietalo :-)
tu je celé líčenie urobeneé za cca 20 minút
Čo som použila na tvár (make-up, púder...) si extra nepametám ale na oči som použila:
Mastný očný tieň (pužívam ho ako podklad pod efekt púdre a tieňe) značky Gosh- waterproof eye shadow -odtieň champagne
Čierny očný tieň značky NYC ktorý je v paletke
Čierny efekt púder značky Barry M- odtieň dd66
Strieborný efekt púder značky Gosh-odtieň Sky
Pod obočie som použila svetlý tieň tiež z rovnakej paletky značky NYC
Umelé mihalnice značky Gosh
Čierna ceruzka značky Max Factor
Obočie som zvýraznila hnedým tieňom značky Mary Kay
Líčka sú zvýraznené guľôčkovým púdrom z Avon-u
Lesk na perách je značky Gosh- lightn shine lip glaze- odtieň 01 white

Ja používam jednu "fintu" ktorú ste už možno niekde videli alebo o nej počuli, že pod oči si dávam biely detský zásip aby sa mi očné tieňe nesypali po tvaári na ktorej už je urobený make-up. Očné tieňe sa vždy zachytia na bielom púdry ktorý po dokončení líčenia očí jednoducho oprášite štetcom ktorý používate napr. na púder. Samozrejme, že vizážisti používajú tieto biele púdre alebo prášky rôznych značiek ale toto je lacnejšia verzia ktorá tiež funguje :-).

Moje líčenie bolo vytvorené k týmto šatám:

 a asi vás sklamem lebo ho nemám odfotené ale bolo rovnaké ako mala kamarátka ale jediný rozdiel bol v tom, že ja som nemala efekt púder od značky Gosh ako ona ale značky Essence z kolekcie Twillight a konkrétne to je odtieň 03 A piece of Forever ktorý na moje prekvapenie je krásny a skvele drží!! takže odporúčam :-)

Môžem vám sem pridať ale jednu fotku zo svadby na ktorej som aj s priateľom a budete ma vidieť ako som vyzerala (je to fotka kde sedíme pri stole ale keď budem mať aj iné od fotgrafa tak ich sem pridám).

Pekný deň :-)
Vaša Ann      

6 komentárov:

  1. líčení je krásné :) nosila bych ho klidně i normálně nebýt tech řas!
    na svatbě jsem nikdy nebyla :( chtěla bych ji někdy zažít i jinak než jako nevěsta, ikdyž na to se těším nejvíc!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem pekne za pochvalu.Ja osobne by som ho na den nevolila, pretoze ja nosim velmi malo tiene aj ked ich mam strasne vela :-). Skorej volim "natural look". Ale sto ludi, sto chuti. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Strašně krásné líčení ...škoda, že to je jedna z věcí, kterou neumím a když se do ní pustím neumím to nafotit na blog :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem pekne za pochvalu :-) A naucit sa licit neni zlozite, chce to len trening a trening :-)

      Odstrániť
  4. Krásné! Poslední fotka je nejkrásnější :)).

    OdpovedaťOdstrániť