utorok 30. októbra 2012

Nuda si vybera svoju dan :-))

Ahojte dievcence,
aky mate dneska den? Ja hrozne nudny pretoze som cely den sama doma a cakam na priatela kym pride z roboty. Ale vdaka tomu volnemu casu ktory by som mohla vyuzit radsej na robenie poriadku ale na to som dneska az prilis leniva tak som sa rozhodla ze si pocmaram tvar :-). To je predsa len pre mna vacsia zaluba ako domace prace. Neviem co presne ma viedlo prave k takemuto vytvoru a v ktorej konkretne casti hlavy skrsol tento napad ale myslim si ze ciastocne mozu za to prispevky od inych bab na ich blogoch kde sa venuju liceniam na Haloween. Vacsina su strasidelne a pacia sa mi ale ja som si nejak zvolila o nieco dievcenskejsie. Nebolo to nijak zvlast narocne a moze si ho urobit kazde dievca. Takze nebudem obkeciavat ani opisovat pretoze som si to "dielo" zvecila a podelim sa s vami o fotku s vyslednym efektom. Ak by ste mali nejake otazky kludne mi napiste do komentarov alebo na moj FB blog http://www.facebook.com/AnnBeautyLifestyle.


Pekny den baby :-)
Ann


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára