štvrtok 15. novembra 2012

Hektický mesiac...svadobná sobota....chytenie kytice :-)

Kde bolo, tam bolo
bol raz pekný víkend počas ktorého sa konala svadba mojej kamarátky a ja s priateľom som bola pozvaná aj ku svadobnému stolu. Takže kde začať, ale asi tým ako som sa potešila :-). Je mi to kamarátka od detstva, vlastne sme 3 baby (máme ešte jednu kamošku) ktoré aj počas strednej školy a po nej ostali vo veľmi blízskom kontakte. Samozrejme veríme, že ostaneme aj nadaľej ak keď už máme s časti každá ten svoj život. Ale šak čo si budeme klamať, kým niekto nezruší Facebook a ostatné vymoženosti dnešnej doby, aj v kontakte ostaneme :-). A keď tak spomínam túto sociálnu sieť, aj prvotné pozvanie na svadbu som dostala prostredníctvom nej. Bolo to milé, písali sme si a zrazu veta, priprav sa, zhruba o mesiac ideš na svadbu aj s drahým, dátum upresním :-). Pozvánka mi prišla o 3 týždne a ja som stále neverila, že už sme takto dospelé (na vydávanie, zakladanie si rodín atď.). A keďže som žena ako každá iná z nás, začal sa nekonečný kolobeh ohladne hladaní šiat (najhoršie, že je sezónna stužkových a plesov), vymýšlania účesu, líčenia a ostatných serepetičiek okolo toho. Mala som na to mesiac! Ale úspešne som to dotiahla do konca, šaty som si našla v čas a priznávam bola to láska na prvý pohľad...teda oblečenie. Musím pochváliť môjho miláčika, pretože si to moje "histerčenie" okolo toho všetkého odkrútil somnou. Keď boli šaty vybraté, a uskladnené v pohodlí mojej izby všetko sa ukľludnilo. Až prišiel jeden večer (o ktorom som už písala). a môj zdravotný stav sa zhoršil a skončilo to mojím prijatím na chirurgickom oddelení v BB. Ževraj nepotvrdený zápal slepáka, cssss ani sa nečudujem, že nepotvrdený, bola som tam od štvrtku, do nedeli a oni mi urobili iba sono a kadejaké ich diéty. Najhoršia bola tá, počas ktorej som 24 hodín nemohla vypiť ani kvapku vody a zjesť už vôbec nič. Ale nehám to tak, kedže po 4 infúziaách som bola fit a asi aj najzdravší pacient na oddelení. Samozrejme, že doktorov upozornila, že operácia sa nekoná, lebo idem na svadbu o týžden. V nedeľu ma prepustili domov a ja som sa mohla ďalej tešiť. Všetko som už mala, menšie stresy prišli v piatok, keď som zistila, že neni zajednaná kytica. Šak moja mama tvrdí vždy, že si nechávam všetko na poslednú chvíľlu :-). Volala som kamarátke, ktorá pracuje v kvetinárstve a ona ma zachránila :-). V piatok nasledovalo ešte hľladanie oblečenia pre priateľa a poviem vám, mala som nervy. Nikde nič a aj keď, tak kúpiť nohavice a sako v obyčajnom čínskom za 65 eur je fakt dosť. Niežeby som bola žgrloš, ale pri tom ako to vynosí on si radšej priplatím 35 euro a mal by kvalitný na niekoľko rokov. Takže sme to riešili kúpením nohavíc za cca 12 eur, košeli za 5 eur, kravaty za 2 eurá a topánok za 15 euro. Samozrejme neminuli sme ani drogériu v ktorej som si kúpila zmenšeninu laku na vlasy, trblietky na oči od Essence z novej rady Twillight (zlatý odtieň), odlakovač a už si nepametám čo presne.
Skončil sa piatok a prišla sobota ráno. Bola som nevyspatá ale musela som od rána fungovať. Kyticu mi kamarátkyn priateľ doručil už ráno a bola krásna a urobila som dobre, že som prenechala fantáziu na kamarátku a ona sa mohla realizovať. A po raňajkách sa všetko začalo. Nasledovala sprcha v ktorej som musela byť rýchla a všetky tie ženské veci, ktoré sa za kúpelňovými dverami odohrávajú, som musela stihnúť do 30 minút!!! Samozrejme...nemožné :-D. Nalsedovalo natieranie samoopalovacím krémom a vyrábanie vlastnej pohľadnice. Taká bola dohoda s kamarátko. Výkres A3 (pre istotu 2ks), čierna fixka, zapaľovač na dodanie efektu obhoreného papiera a hľadanie vhodného textu. Samozrejme, museli sme to prekresliť a prepísať na ten druhý keď bol prvý hotový kôli menším nedostatkom :-) A vtedy sa všetko spustilo. mala som na pol 11 naplánované líčenie a česanie kamarátky, ale kôli po domácky robenej pohľadnici som sa zdržala pol hodinu!! Ďalšie zdržanie prišlo v podobe nevestinho telefonátu či jej nalepím riasy. Samozrejme, že áno, veď to bude rýchlovka. No ona ale prišla o hodinu! Čiže sme v čase cca 12:15!!! Oh maj gad!! Som žena a toľko málo času, na veľa vecí!!! (Čas schôdzky u nevesty doma bola daný na 14:45) Riasy boli na ňu dlhé a ťažké, takže šli dole ale prišla ďalšia požiadavka ohľadne líčenia. Kozmetička (pôvodne som ňou mala byť ja ale chápete, zdravotný stav mi nedovoľoval to všetko stihnúť) Jej nalíčila stred očného viečka medenou, ona chcela ružovou!!!! Takže rýchlo sa konala menšia prerábka a na to, že išlo o vizážistku značky Gosh, nech sa nehnevajú ale na čele jej bolo vidno drobné chrastičky krvavej farby a líčka mala fľakaté. Takže už je čas 12:40 a ja utekám ku kamarátke. Bola to rýchlovka a učesaná a nalíčená spolu s klebetením bola za hodinu. Kým som sa vymotala bolo 14:00. Uff, ako neučesaná a nenalíčená som mala za cca pol hodku ísť preč? Ďakujem vynálezcovi žehličky na vlasy, ktorou som môj "účes" musela riešiť aby som vyzerala ako tak. A líčenie? Dáko som to stihla až na zistenie, že nechty sú nenalakované!!! WTF??? Ako som si to mohla nevšimnúť? No či som chcela alebo nie musela som to nehať tak pretože odvoz nás už čakal a bolo dosť hodín. Najhoršie zistenie bolo, že tie nechty som mohla stihnúť, kedže ženích prišiel až o pol 4 a nie o 3 ako bolo dohodnuté! A že ženy meškajú :-). No a čo mám povedať na margo svadby? Krásna a zábavná zároveň.
Skoro som zabudla chytila som, kyticu :-) Teraz sa usmievam ale keby ste videli mojho priateľa ako krútil hlavou keď to videl. Zaskočená som bola aj ja. Pretože, som stála za nevestou ako družička a chytiť ju mali baby zamnou ale nejak to blbo hodila. Ale do roka a do dňa nebude určite .-) Pretože 10. november v roku 2013 vychádza na nedeľu a svadby sa robia v sobotu :o).

Toto mi bolo doručené už vo štvrtok :-)

                                                                  mňamky, mňamky


Takže asi toľko z hektického mesiaca a hlavne hektickej svadobnej soboty! :-) Keď budem mať fotky aj s nevestou od fotografa (ktorý bol mimochodom úžastný) tak vám ich sem pripojím.

Vaša Ann :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára