pondelok 19. novembra 2012

Listujem, listujes, listujeme...

Ahojte dievcata,
dneska mam síce pre vás niečo nachystané ak to samozrejme stihnem a nebudem aj lenivá :-), ale momentálne listujem v katalógu Fann parfumérie s kade si pomaly ale isto vyberám vianočne darčeky a samozrejme nebude chybat kozmetika značky Max Factor o ktorej som už v jednom príspevku písala. Som s nou spokojná ako zo žiadnou inou nie a vždy ma potešia tým, ze urobia balicek s môjho oblubeneho make up-u a riasenky a vide ma to lacnejšie ako obvykle. Ide o make-up Lasting Performance a riasenky 2000 Calorie. Len samostatny tento make up stoji 15,70 avsak v tomto balicku stoja oba vyrobky dokopy 15,70, takze s toho vypliva, ze riasenka je zadarmo. Takze aj tento rok kricim juhuuuuuuuuuuu :o) a tesim sa s toho ako male dieta.

Tu mate obrazok stranky z katalogu na ktorej su pisane aj ine este dve akcie:

A na stranke www.fann.sk si mozete online prelistovat cely katalog. Ma 88 stran (!!!!!) takze je s coho vyberat :-).

Ale co vy? Aky mate program alebo co konkretne robite v takomto pocasi? Ja idem pokracovat v listovani katalogu a vyberani vhodnej kozmetiky pod stromcek v teplucku, ktore uzastne sala z nasho obyvackoveho krbu :-)
Prajem vam pekny, aj ked kus uprsany a sychravy den.
Ann :-)

4 komentáre:

  1. dárečky vyber pořádně! :) snad jsi byla hodná a vše dostaneš:P
    já si v tomhle počasí hlavu nelámu... mám požehnaně učení nebo si čtu :)
    měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uz su vybrane takze dufam, ze budu aj "dorucene" :-) Ale od priatela to mam slubene :-)
    Pekny zvysok dna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja si ten katalog vzdy tiez rada prelistujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najhorsie je, ze by som si najradsej vsetko s tade kupila...teda skoro vsetko :-)

      Odstrániť