nedeľa 28. októbra 2012

Po dlhej dobe... :-)

Ahojte baby :-)
chcem sa vám pochvalit s novou farbou mojich vlasov s ktorou som neskutočne spokojná. Jedna sa o farbu značky Schwarzkopf Palette Deluxe, konkrétne odtieň cislo 750- cokoladovy. Tento odtien mi sadol pretoze povodna farba mojich vlasov je hneda ale slabsia od tejto ktoru mam teraz a dovod na kupu tejto farby bola mensia zmena ktoru som potrebovala, pretoze som si vlasy farbila naposledy asi pred 3 rokmi a druhy dovod je svadba mojej kamaratky o 2 tyzdne na ktoru sa tesiiiiiiiim :-). Kedze mam stredne dlhé vlasy stačila mi jedna farba. Paci sa mi jej vona a aj vona pribalenej masky po farbení. Napriek tomu, ze som si ich farbila už včera ( asi z dôvodu nudy a skaredeho počasia) mi nádherne vonaju aj dnes. Takže výsledok? , totálna spokojnosť :-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára