streda 17. apríla 2013

VAS ODDYCH = MOJA PRACA




Ahojte zeny ( mozno aj chalani)
priznavam, zanedbavam Vas...zas a znovu. Ale verte mi je mi to luto ale je to koli veci s ktorej mam radost a tou je moja VYSNENA PRACA!!!
Ano, ano, ano..uz ju mam :-). Aj ked asi podla nazvu nebudete typovat co to a tak, takze Vam to rovno napisem a tie ktore citate prispevky mozno uz aj tusite. 
Pracujem v prekrasnom KOZMETICKOM SALONE v Banskej Bystrici (BB) v casti Belveder. Kedze som vystudovana kozmeticka a bavi ma to, je pre mna praca do ktorej sa vzdy rano tesim.
Okrej samotnej pracovnej naplne mi radost robi aj prostredie kde sa salon nachadza a samotny salon po tej vyzorovej stranke.
Kto pozna BB musi poznat aj tuto jej cast ktora je tak uzasne nadherna. Fakt!!! Je tam krasne prostredie.
A salon? Dycha eleganciou, cistotou a jednoduchostou a mam pocit, ze miestami aj luxusom.






JA BY SOM VAS CHCELA TOUTO CESTOU K NAM POZVAT CI UZ NA KOZMETICKE ALEBO TELOVE OSETRENIE.

Salon si mozete pozriet na strankach:
www.beautyskin.sk  *
alebo:
http://www.facebook.com/BeautySkin

*STRANKA SA PRERABA (JE V TOM CHAOS) TAKZE V PRIPADE ZAUJMU MA OHLADNE PONUKY OSETRENIA A CIEN KONTAKTUJTE:
-e-mail: annamukova@yahoo.com
- pripadne do komentarov 
SAMOZREJME VAM DAM AJ CISLO PRIAMO NA MNA ALE NEBUDEM HO SEM RADSEJ VESAT :-) DUFAM, ZE MA CHAPETE...
Budem velmi rada, ak date vediet aj svojim znamym, kamratom/ kamaratkam, rodine atd...
A ak mate zaujem mozete zdielat tento prispevok alebo stranku aj na svojich fb fan strankach alebo inou formou :-) 


A dalsia info je asi taka, ze od buduceho tyzdna budem robit uz pravdepodobne kratky a dlhy tyzden takze zase zacnem fungovat aj tu pretoze mam nejake "resty" ktore musim napravit.

-Ann :-)

5 komentárov:

  1. Tesim sa ze si konecne nasla pracicku ktora ta naplna :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj Neli dakujem, ze sa tesis spolu somnou. Si zlata!!!! A ani nevies ako velmi ma tot naplna :-) Mam az radost zo zivota aku som uz dlhsie nemala!! :-)

      Odstrániť
  2. Tak toto je naozaj super, živiť sa niečím, čo ťa baví :) Škoda, že nie som z BB, inak by som tam už bola nastúpená a nechala sa tebou skrášľovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je pěkné že tě to moc baví :) fotky jsou skvělé :) Na mém blogu probíhá GA, jestli budeš chtít můžeš se zúčastnit, budu jedině ráda :) http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. len tie sumy sú dosť závratné...

    OdpovedaťOdstrániť