piatok 5. apríla 2013

Kozmeticky tag

Ahojte vsetci,
ako uz nadpis hovori, dnesny prispevok bude kozmeticky tag. Rozmyslala som nad niecim takymto uz dlho ale ziadny ma dako nenadchol az na tento.


1. Ako casto si za den cistis plet?

Nemam presne cislo. Klasicky 2x denne, cize rano a vecer ale niekedy to zanedbavam a inokedy zase prehanam :-)

2. Aky mas typ pleti?

Hmmm vseobecne zmiesany typ ale momentalne je dost dehydrovana. Cez zimu totizto nedodrziavam pytny rezim a k tomu toto pocasie....HROZA!!!

3. Ktory produkt momentalne pouzivas na odlicenie/ cistenie pleti?

Odlicujem sa najprv pletovym mliekom od znacky AB Cosmetics a docistujem pletovym tonikom od Essence.


4. Pouzivas peeling?

Ano peeling pouzivam. Aj ked by sa to s nim nemalo prehanat a pri zmiesanej pleti by som si ho mala robit 1x mesacne (koli obnove pokozky na pleti), tak to zavse porusim :-) Konkretne pouzivam peeling znacky Ryor.


5. Aky pletovy krem pouzivas?

Momentalne je to krem ktory mi uuuuplne ale, ze vazne uplne vyhovuje!!!! Konecne!!!! :-) Znacka je totalne neznama a kupila som si z nudze v Kauflande (konkretne v Ziari nad Hronom) a je s aloe-vera a stal iba 1,29e. Pri jeho velkom bosahu je to fakt super cena. Sice doteraz neviem, ci mi smrdi alebo vonia lebo raz je to tak araz tak ale som s nim naozaj spokojna!


6. Mas pehy?

Nie!!! Ja tvrdim ze nastastie nie. Neviem preco..pehavy ludia mi nejak zvlast nevadia ani ich nepodcenujem ale ja by som pehy nechcela. A v podstate som vdacna, ze som ich po mojej mamke nezdedila (ak sa to da). Ona ich ma kompletne vsade...ocino ani jednu...brat na chrbte a v okoli nosa cez leto a ja ani jednu!!!!! Dalsi dokaz toho, ze som po mojom ocinovi!


7. Pouzivas ocny krem?

Pouzivala som. Od Mery-kay ale neviem kde som ho zalozila a zaci ma po jeho aplikacii palit oci takze som sa na to vykaslala.


8. Aky make-up momentalne pouzivas?

Ufff kedy ako. Podla nalady? Alebo sama neviem podla coho ich pouzivam. Oba su ale od Max Factor a to All day flawless alebo Pan Stik. Proste make-up pouzivam podla rocneho obdobia a podla "sfarbenia" mojej pleti ale ostavam stale verna znacke MF aj ked moj kufrik obsahuje aj ine znacky :-)


9. Co si myslis o umelych riasach? Pouzivas ich?

Umele riasy nepouzivam a ak dobre lovim v pameti mala som raz nalepene (na strednej) trsy. Mne sa to nehodi koli tomu, ze mam padnute viecka a nizsie obocie takze je to na mna pridlhe. Lakaju ma 3D riasy a zvazujem ich ale uvidim ako sa rozhodnem. Aj ked potom je zase zbytocne kupovat riasenky a bez nich sa ja nezaobidem :-(


10. Vedela si, ze mas menit riasenku kazde 3 mesiace?

Ano, o tejto informacii som sa uz dopocula davnejsie a dodrziavam to.


11. Aku znacku riasenky momentalne pouzivas?

Momentalne je to riasenka znacky Gosh o ktorej si budete moct coskoro precitat prispevok :-)



12. Pouzivas podklad pod mek-up?

Ano pouzivam podklad pod make-up od znacky Gosh o ktorom si mozete precitat tu: http://annbeautylifestyle.blogspot.sk/2013/01/gosh-gosh-gosh-este-raz-gosh.html

13. Pouzivas podklad pod ocne tiene?

Ja sa nejak extra tienmi nelicim ale pokial licim kamaratky a zname tak ano podklad pouzivam. Tiez od znacky Gosh Waterproof Eye Shadow. Skvele na nom drzia tiene, trblietky. Na testovanie som dostala aj vzorky podkladov pod tiene od znacky Zoeva- Eye Shadow Fix Long Wear Matte/ Pearl ktore som podarovala sesternici a pisala mi, ze su neskutocne a hned si ich objednavala takze odporucam aj jedno aj druhe :-)

14. Myslis si, ze vyzeras dobre aj bez make-upu?

Takza otazka. :-) To by museli posudit iny nie ja.


A co vy? Mate nejake dobre typy/ dotazy k otazkam o kozmetike ktoru pouzivate?

A ako hodnotite samu seba bez make-upu?

Pekny zvysok dna a uzite si vikend ;-)

-Ann

11 komentárov:

  1. Já bez make-upu? fuj :D ... koukám nový vzhled blogu :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja vravim, ze kazda zena je pekna ked sa aspon kusok upravy a obcas netreba ani make-up...urcite niesme zase strasiaky do kapusty :-)

      Odstrániť
    2. To máš pravdu, Anka ... Z vlastní zkušenosti vím, co udělají umyté vlasy upravené obočí, krém a balzám na rty :)

      Odstrániť
    3. Niekedy staci aj to!!! Niekedy zase nie :-(

      Odstrániť
  2. Pekne spracovane Ann :) aj ja sa nan chystam!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Nelca :-) Uz sa tesim ked si ho precitam ;-)

      Odstrániť
  3. jej super TAG, určite ho spravim aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super tag, chystám se na něho už celkem dlouho tak snad během týdne udělám :)

    Jestli budeš mít chviličku čas, prosím koukni se na můj test
    http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/test.html předem děkuji za odpovědi ♥

    OdpovedaťOdstrániť