utorok 5. marca 2013

Miss Sporty- Ohh! Tan so fine bronzing powder

Ahojte kocky,
dnes vam len tak na rychlo ukazem moj novy bronzer od znacky Miss Sporty.
Zistila som, ze mna treba pustat do mesta len s peniazmi ktore nevyhnutne budem potrebovat! Cize napr. len na cestu tam a spat. Ziadne navyse!!!!
No ale kedze moje oci uvideli drogerku a mne v hlave blikla kontrolka s napisom bronzer, vbehla som dnu. 
Snazila som sa odolat aj vo vnutri ale tuzba ma premohla
Siahla som teda po zn. Miss Sporty konkretne po bronz(e)ri (neviem to vysklonovat) Ohh! Tan so fine bronzing powder v odtieni 002 Sunny.

Stal 3,50 a vyber nan padol asi aj preto, ze predavacka ho mala akurat na sebe. Samozrejme som ho doma uz vyskusala aj ja a zatial som s nim spokojna aj ked sama viem, ze za jarne a letne obdobie si este bronzeri kupim a budem ich striedat :-)

Paci sa mi na nom aj to slniecko a na slnku sa krasne trbliece. Asi mi kus vadi ta "vona" pretoze mi pripomina lieky, ale pri nanasani ho nebudem cuchat a na pleti to uz necitit takze neni to hrozne.

 
( fotak mierne "pozral" farby :-((( )

Mate ho niektora aj vy? Ste/ boli ste s nim spokojne?

Papa, vasa Ann :-)

6 komentárov:

  1. nemám ho,ale vyzerá veľmi pekne...už aby bolo leto :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvidime pri liceniach :-) A veru uz aby bolo to leto :-)

      Odstrániť
  2. Na fotkach vyzera dost tmavo aspon na moj vkus ale verim ze sa da pekne rozotriet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Da sa skvelo rozotierat a na on je tmavsy ale predsa len ked ho mas v obale kde ja "natlaceny" a vo vacsom mnozstve je Aj na ruke som ho dala asi 2x koli fotke. Ale da sa s nim skvelo pracovat. Aj ked zatial som ho skusila len na rychlo. Uvidime neskor :-)

      Odstrániť
  3. Na tých fotkách vyzerá dosť matne, hľadám akurát niečo na tieňovanie tváre. Ale písala si, že sa leskne, takže nič. Ale za tú cenu perfektná kúpa! =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tienovanie tvare by ti podla mna stacil kludne nejaky puder ktory bude o 2 odtiene tmavsi ako tvoja plet. Alebo teda ktory by sa ti hodil. Klasicke pudre nemaju perlet tak si myslim, ze by to nemalo vadit :-)

      Odstrániť