utorok 5. marca 2013

Max Factor sa urcite oplati ;-)

Baby
davam Vam na znamost to, co som registrovala aj ja na FB stranke znacky Max Factor.
Su to 2 uzasne akcie a to konkretne na novu riasenku CLUMP DEFY ktoru ste uz urcite registrovali na par blogoch a akcia na puder CREME PUFF ktory dostanete zdarma pri nakupe akehokolvek make-upu znacky MF (okrem PAN STIK-u).
Do kedy su akcie platne si mozete precitat na obrazkoch :-)

A ja mam pre vas este jednu novinku!!!! Dneska som dostala e-mail od Veroniky Hutkovej z Gosh-u o zaslani mojich kontaktnych udajov a za par dni by som mala dostat balicek na testovanie!

-Ann ;-)

17 komentárov:

  1. gratulujem :))) teším sa na veci od Gosh :))

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobra akcia, puder vsak uz mam zatial som ho velakrat nepouzila lebo sa snazim minat zasoby... A tesim sa na gosh recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa neviem zatat a minat len zasoby. U mna to nefunguje!!! :-D

      Odstrániť
  3. ten púder je super, tak určite využijem túto akciu, vďaka za tip... Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You got such a cute blog! Would you like to follow each other? Let me know if you do, you can find my blog at: http://sheadorescouture.blogspot.com/ if you want to check it out. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj anka, prosim ta poradis mi? chcela by som vyuzit tu akciu na puder, len neviem ktory make up si vybrat. teraz pouzivam iba creme puff puder odtien 13, lebo este som nenasla make up, ktory by mi vyhovoval a vracala by som sa k nemu, mam uz odskusane kade co. Uz dlhsie rozmyslam nad Lasting performance, a ty ho tak chvalis! Moja plet je taky stredny az tmavsi odtien, problematicka je len obcas, mam zopar rozsirenych porov a skor ma trapia mimicke vrasky okolo ust, ktore niektore make-upy len zvyraznuju. Aky je vlastne ten Lasting performance, nie je ako maska, alebo privelmi husty a viditelny na dennom svetle? Aky odtien pouzivas ty, alebo ktory je taky najprirodzenejsi? Vo Fann mi odporucili skor ten novy Face finity all day flawless- ale citala som ze velmi zachadza do porov a to nechcem. Diky za radu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj bejby, ja som pouzivala LP a je to moja srdcovka. Je o nieco hustejsi nez druhy menovany ale ako maska neposobi. Ked ho das vo velkom mnozstve tak ano, ale to predsa kazdy make-up. Vyhoda znacky MF a ich make-upov je pre mna ta, ze ich netreba velke mnozstvo a vtedy tym padom ako maska neposobia. Momentalne mam ten druhy menovany ( nechce sa mi vypisovat jeho nazov) a som s nim spokojna a ano, mierne do porov zachadza, ale myslim, ze je to jeho redsou konzistenciou. Ale vela zalezi aj na podklade a na fixacii. Myslim ale, ze na zaciatok by si mala siahnut po Face finity all day flawless. Spolu s pudrom ich znacky tvoria skvely par! :-)
      A prepac, ze tak neskoro:-)

      Odstrániť
    2. A ja mam odtien beige 55, teraz som o nieco svetlejsia nez cez leto :-(

      Odstrániť
    3. Ďakujem za rady Anka, dnes som si akurát kúpila ten All day Flawless a presne odtieň 55 :))) Slečna vo fannku mi poradila ze Lastning Permance nebude celkom pre mna,kedže mám teraz v zime trosku suchsie miesta na tvári.A skocila som aj do Pupy a kúpila som si podkladovu bazu.Uz sa teším ako to zajtra vyskusam!!! Primer + make up + puder. Dufam ze to bude dobre :)

      Odstrániť
  6. znacku Gosh mam v oblube takze sa uz teraz tesim na recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yvett aj sa mas na co. Dneska mi balicek prisiel a uplne som Happy!!! :-)

      Odstrániť