piatok 15. februára 2013

Yesterday- Valentine's day

Ahojte kocky,
dneska len tak v skratke o mojom vcerajsom dni co som robila.
Uz rano som si nasla sms od mojho chlapa :-). Potesila ma, kedze viem, ze Valentina neuznava, bola napisana a venovana k tomuto dnu. Inak som len lenosila
a sledovala filmy ako:



Toto mi na obed doniesla pani postarka v balicku:

vyhra v GW u Zuzky :-)

Samozrejme pozerala som tak ako vzdy o 14:15 na JOJ Plus aj Panicky z Orange County. Potom nasledoval telefonat na Skype s mojim chlapom. Citanie prispevkov na blogoch, sledovanie Burliveho vina, Panelaku a Horucej krvi. Neskor spanok a prebudenie sa do dnesneho dna :-)
Takze moj den nebol nicim extra vynimocnym a ked tak rozmyslam nad tym vsetkym bol prevazne zamerany na pozeranie filmov a serialov :-)
Ale co ten vas den? Oslavujete Valentin alebo to neuznavate? Ako ste ho prezili?