štvrtok, 7. februára 2013

Najdene fotky

Momentalne si robim poriadok v telefone a rozhodla som sa, ze vam sem dam prispevok s nejakymi tymi fotkami, ktore este neuzreli svetlo sveta :-)







Ked mam chut na sladke, tak si vyberam :-)
Sojove chlebicky s jahodovym lekvarom a mlieckom...mnamky


Ked relaxujem...
Beyonce, kniha od Evi Urbanikovej, pohar cerveneho vinka a vonny vosk od Yankee Candle :-)




Moj krpec Niko sa nerad foti...







Moj oblubeny hrncek a zazvorovy caj s citronom...
Na zimne dni nepoznam nic lepsie!
Original zazvor je ale original :-)







Piatkova vecerna kava s mojim chlapom! Cafe Machiato vanilkove je proste fajnota!!!




Milujem fotky s nim...hlavne ked je tak daleko odomna...


Prehlad predajni Yankee Candle sviecok na slovensku.
Chcela som vam ju ukazat davnejsie ale uplne som na to zabudla.






Asi najkrajsia jeho fotka aka sa mi podarila!
Ja ho proste milujem!













Najaktualnejsia. Takto to vyzeralo doobeda u nas :-)