štvrtok 20. septembra 2012

Ďen D -prvý deň

Prajem pekný deň všetkým. Najprv by som chcela začať tým, čo ma viedlo k založeniu si vlastného blogu. Jednoducho nuda a zima za oknami nášho bytu :-D. Myslím, že to sú dostačujúce argumenty. Teda ešte som zabudla dodať to najdôležitejšie a to je, že ma baví kozmetika, líčenie (študovala som aj odbor Kozmetička) a pomáhanie druhým , teda aspoň dúfam, že vám svojimi príspevkami aspoň v niečom, či už pomôžem alebo vás aspoň pobavím. :-) Budem sa teda snažiť, aj keď neviem či mi to pôjde, ale to zistím až časom. Potešia ma aj rôzne návrhy, či už na recenziu niečoho, alebo kľudne aj kritiku, najradšej ale budem za pochvaly :-).
Ale dosť bolo písania hodím vám sem zopár letných hitov ktoré som si zamilovala počas letných prázdnin:

  :-))))  100- krát denne pustená na YouTube


Jedna z mojich naj letných hitov


Mega-giga idol!!!! Milujem ju


2 komentáre: